22 Οκτ 2015

Να πιάνω αστέρια στο βυθό της μουσικής σου


Ιφιγένεια Γεωργιάδου - Σοφία Ντρέκου

Να πιάνω αστέρια 

στο βυθό της μουσικής σου.
Μ' αρέσει να μη λέω πολλά, 
κι έτσι κερδίζω αποσιωπώντας 
μέσα από την μνήμη 
τις κραυγές της σιωπής μου,
ώστε να μην δεσμεύω 
την ελευθερία της σκέψης μου.

Οι συνθετικές προστριβές 

του παρελθόντος παλεύουν 
ενάντια στη φθορά 
της πολυλογίας του κόσμου.

Ο μοναδικός τρόπος 

να αναπαράγεται η ομορφιά,
είναι να στέκεσαι μακρυά 
από την σκουριά
για να μείνει ο βυθός καθάριος
ώστε να βλέπεις τα αστέρια του,
ακούγοντας την μουσική 
των κυμάτων του χρόνου.

Μου αρέσει να ακούω πολλά... 

το άρωμα της ψυχής του κόσμου...
έχω εκπαιδευτεί να ακούω, 
το ξέρεις... Όσο για το άρωμα,
επαυξάνω και το προσδιορίζω 
και στο γιασεμί της μουσικής νύχτας. ♪♫

Το άρωμα της ομορφιάς 

διακριτικά μας προσπερνά,
μας κοιτάει, μας χαμογελά, 
δίνει νόημα στην ζωή μας και αξία.
Όσα λέμε και όσα είπαμε, 
ψηφίδες μνήμης, κομμάτια αθανασίας.

ιφιγένεια γεωργιάδου‎ » Σοφία Ντρέκου
10 Οκτωβρίου στις 11:20 μ.μ.

Να πιάνω αστέρια στο βυθό...της μουσικής σου... Σοφία









Σοφία Ντρέκου: ιφιγένεια, μ' αρέσει να μη λέω πολλά, κι έτσι κερδίζω αποσιωπώντας μέσα από την μνήμη τις κραυγές της σιωπής μου, ώστε να μην δεσμεύω την ελευθερία της σκέψης μου. Η συνθετικές προστριβές του παρελθόντος, παλεύουν ενάντια στη φθορά της πολυλογίας του κόσμου. Ο μοναδικός τρόπος να αναπαράγεται η ομορφιά, είναι να στέκεσαι μακρυά από την σκουριά για να μείνει ο βυθός καθάριος ώστε να βλέπεις τα αστέρια του, ακούγοντας την μουσική των κυμάτων του χρόνου. 10 Οκτωβρίου στις 11:57 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Μου αρέσει Σοφία να ακούω πολλά...το άρωμα της ψυχής του κόσμου... · 11 Οκτωβρίου στις 12:02 π.μ.

Σοφία Ντρέκου: ιφιγένεια, έχω εκπαιδευτεί να ακούω, το ξέρεις... Όσο για το άρωμα, επαυξάνω και το προσδιορίζω και στο γιασεμί της μουσικής νύχτας ♪♫· 11 Οκτωβρίου στις 12:04 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Το άρωμα Σοφία της ομορφιάς διακριτικά μας προσπερνά ...μας κοιτάει μας χαμογελά...δίνει νόημα στην ζωή μας και αξία... 11 Οκτωβρίου στις 12:09 π.μ.

Σοφία Ντρέκου: ιφιγένεια,.. 10 Οκτωβρίου 2014 στις 7:37 μ.μ
(https://www.facebook.com/SophiaDrekou/posts/1610962235797631)
11 Οκτωβρίου στις 12:17 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Όσα λέμε και όσα είπαμε ...ψηφίδες μνήμης... κομμάτια αθανασίας... 11 Οκτωβρίου στις 12:21 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου‎ » Σοφία Ντρέκου
10 Οκτωβρίου 2014 στις 7:37 μ.μ.

Σοφία ...διαδρομή μακρυνή μέσα στο όνειρο...
άλλες εποχές ...άλλες προοπτικές...
άγνωστοι στόχοι ...γοητευτικές αναμονές...
ελπιδοφόρες συναντήσεις
ίσως κάτι όμορφο μας περιμένει...






Σοφία Ντρέκου 24 Οκτωβρίου 2015
Όσα λέμε και όσα είπαμε και όσα θα πούμε
ψηφίδες μνήμης, κομμάτια αθανασίας.
ιφιγένεια, μου λείπεις πολύ...

Σοφία Ντρέκου Ιφιγένειά μου ζήτωωωωω!!! Εδώ είσαι!!!

ιφιγένεια γεωργιάδου Come talk to me and I'll tell you what's really worth knowing Life's much too good, my friend. Don't let it end. [
Έλα μίλα μου και θα σου πω τι είναι πραγματικά αξίζει γνωρίζοντας. Η ζωή είναι πάρα πολύ καλή, φίλε μου. Μην το αφήσεις να τελειώσει.]









Σοφία Ντρέκου Ιφιγένεια θυμάσαι; Έλειπες πριν έναν χρόνο κι εγώ στεναχωριόμουν που με άφησες μόνη! 24 Οκτωβρίου 2016 στις 9:21 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου δοκιμάσαμε την αντοχή μιας διερευνητικής αποστολής στα άδυτα των ανείπωτων συναισθηματικών μυστηρίων... 24 Οκτωβρίου 2016 στις 9:24 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.