5 Απρ 2015

Αφιερωμένο στους μεγάλους μας έρωτες!


Σοφία Αφιερωμένο στους μεγάλους μας έρωτες!!!

Είσαι χαρά ...είσαι στοργή...
είσαι ανείπωτης ζωής πηγή και προστασία...
είσαι στου μυστικού μου έρωτα την σιωπή...
η τρυφερά αδιάλειπτη...
μοναδική και αγαπημένη παρουσία...I.G




Ιφιγένεια ΓεωργιάδουΣοφία Ντρέκου 21 Μαρτίου ·
Σοφία Αφιερωμένο στους μεγάλους μας έρωτες!!!
Είσαι χαρά ....είσαι στοργή....
είσαι ανείπωτης ζωής πηγή και προστασία.....
είσαι στου μυστικού μου έρωτα την σιωπή....
η τρυφερά αδιάλειπτη.....
μοναδική και αγαπημένη παρουσία.....I.G

Levil Levil Η μόνη μου παράκληση όμως θα τανε,
τους στίχους μου να μην ειρωνευθήτε.
Κι όπως εγώ για έν αδερφό εδεήθηκα,
για έναν τρελόν εσείς προσευχηθήτε.
https://www.youtube.com/watch?v=NxN96eq692I

ιφιγένεια γεωργιάδουLevil Levil ταξιδεύουμε;...
Τα βράδια, βάρδια κάνοντας, θα λέγαμε
παράξενες στη γέφυρα ιστορίες,
γιά τους αστερισμούς ή γιά τα κύματα
γιά τους καιρούς, τις άπνοιες, τις πορείες.

Όταν πυκνή ομίχλη θα μας σκέπαζε,
τους φάρους θε ν ακούγαμε να κλαίνε
και τα καράβια αθέατα θα τ ακούγαμε,
περνώντας να σφυρίζουν και να πλένε.

Σοφία Ντρέκουιφιγένεια, μπορεί να αργώ να τα δω αλλά τα βλέπω... ίσως να είναι και προς εξέτασιν αυτό emoticon smile «είσαι στου μυστικού μου έρωτα την σιωπή» Οι εραστές του μυστικού έρωτα ακούν πρώτα τη σιωπή. Βλέπουν το νησάκι στο κέντρο της αλήθειας που έχει αποθηκευμένο τον πόνο και την δυνατή κραυγή της σιωπής.


Αέναη επΑνάσταση: Στου μυστικού έρωτα την σιωπή - Σοφία Ντρέκου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.