29 Απρ 2015

Αρετή άνευ επιγνώσεως είναι πράξις άνευ αξίας


Αρετή άνευ επιγνώσεως είναι πράξις άνευ αξίας

Ο χριστιανισμός απαιτεί πεφωτισμένην διάνοιαν
προς κατανόησιν αυτού δια την στενήν συνάφειαν 
της γνώσεως προς την πράξιν. 
Διότι αρετή άνευ επιγνώσεως είναι πράξις άνευ αξίας.
Είναι τι αδιανόητον (ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ)

Αυτό σημαίνει ο Θεός να βάλει το χέρι Του
και για εσένα και για εμένα....

Η δική μου πληρότητα ζωής είναι η Θεία κοινωνία
με Εκείνον τον Ιησού Χριστό!!!
τον αγαπώ και τον λατρεύω περισσότερο
και από την αδυναμία μου...

Ζήσε αγαπώντας Εκείνον....θα σε κρατήσει
Αγάπη που συγκλονίζει διευρύνει και απομακρύνει
τους περιοριστικούς μας εγκλεισμούς...

-Φωταγωγική Αδιεξόδων !!!!
Λειτούργησε στο φώς να απαλύνεις
όσο γίνεται τις σκιές...

-Όσο γίνεται... προσπαθούμε...και εγώ και εσύ...

-όσο γίνεται ....να κρατάμε τις ισορροπίες
μιάς σχέσης φιλικής αξιοθαύμαστα αγαπητικής

-Πονάω όταν η σχέση αποπροσανατολίζεται
από δικές σου εκθέσεις...
ακατανόητες για εμένα...

-Συμφωνώ....κινείσαι με δεδομένα
κατανοητά σε εσένα μόνο...

-οπότε λειτουργείς μόνος σου..

-η σχέση παραμένει ανενεργή για εμένα ..
-και φαντασιακή για εσένα..

-αυτό με πονάει....η ψυχική σου ταλαιπωρία..

-να προσαρμόσεις σε εμένα λειτουργίες
που είναι αταίριαστες με την ψυχοσύνθεση μου...

-σε περιβάλλω πάντα με την εκτίμηση μου
και την βαθιά πεποίθηση ότι είσαι ένας ευφυής ευέλικτος
και πολύ δυναμικός άνδρας..

-Οι δυνατότητες πολλές και οι λύσεις δυνητικά άπειρες.
...για να κινηθούμε..

Είμαι άνθρωπος που πιστεύει στην φιλία..

-Οι προσδοκίες ζεσταίνουν την καρδιά...
και τροφοδοτούν τις ελπίδες μου
για πραγματικές φιλίες... Ι.Γ

Ιφιγένεια Γεωργιάδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.