4 Ιαν 2015

Να πετάμε με της δικαιοσύνης τα φτερά


Να πετάμε με της δικαιοσύνης τα φτερά

Εις το παλάτιον το έμψυχον του Λόγου
Σύ πλατυτέρα Ουρανών και ευρυχωροτέρα εί,
ηλιακών μαρμαρυγών υπερκαθαρωτέρα εί.

Εδείχθης, Αειπάρθενε, Αγγέλων υπερτέρα,Σύ
κυριοτήτων Θρόνων τε Αρχών αγιωτέρα, Σύ.

Μήτηρ του Λόγου του Θεού, Δέσποινα Παναγία μου,
τείχος εί των Χριστιανών, ελπίς και προστασία μου.

Ρύσαι με Κόρη άχραντε, εκ πειρασμών και θλίψεων,
και φρούρει μου τους λογισμούς εξ απρεπών κινήσεων.




  • ιφιγένεια γεωργιάδου Μήτηρ του Λόγου του Θεού, Δέσποινα Παναγία μου,
    τείχος εί των Χριστιανών, ελπίς και προστασία μου.
  • Ευστρατια Πιτια Παντων προστατευεις Αγαθη των καταφευγοντων εν πιστει Τη κραταια σου χειρι...
  • Marie Kal-Stath Καλημέρα... Ο Αγαπημένος μου Αγιος... Καθ'οτι καταγομαι απο την Αιγινα... Και εχω και το ενα παιδακι μου που το λενε Νεκταριο
  • Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Στέκομαι στο Ρύσαι με Κόρη άχραντε, εκ πειρασμών και θλίψεων και φρούρει μου τους λογισμούς εξ απρεπών κινήσεων.῞ Μια προσευχή που τα λέει όλα ! Γιατί αν οι κινήσεις τῶν λογισμῶν δεν εκτρέπονται η ζωή μας πορευεται ιχνηλατῶντας την ὀμορφιά και διακονῶντας καθαρά την αγαπητική προσφορά ..12 ώρες · 
  • ιφιγένεια γεωργιάδου διακονῶντας καθαρά την αγαπητική προσφορά... Nicholas εκεί να συναντιόμαστε με χαρά ....να λειτουργούμε ίσος προς ίσο ...να πετάμε με της δικαιοσύνης τα φτερά και να αναλογιζόμαστε.... της απεραντοσύνης τον οίστρο......
  • Greg Gilpathis Καλημέρα Ιφιγένεια! "Ρύσαι με Κόρη άχραντε , εκ πειρασμών και θλίψεων, και φρούρει μου τους λογισμούς εξ απρεπών κινήσεων".
    Απρεπών κινήσεων που παραπέμπουν στις καθημερινές επιλογές μας, 
    μη εξαιρουμένων και των κινήσεων επιλογής αξίων ηγετών !
  • Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Ευτυχῶς πάντως που δεν φτάσαμε (μεχρι στιγμῆς τουλάχιστον) Greg και σε ἐπίπεδο ἀπρεπῶν χειρονομιῶν.. Ίσως πρέπει να το προσθεσουμε και αυτό στην προσευχή μας , διότι μέχρι να αρχίσουμε να πετᾶμε Ifigeneia ιφιγένεια υπάρχει ακόμα πολύς δρομος και λιάν ευστόχως το ῀ἐχει ἐπισημάνει και το λαϊκό ἆσμα που λεει ῞Μεχρι να γίνουμε ἂγγελοι να βγάλουμε φτερά .. ῞
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Marie μας ενώνει η αγάπη του διαχρονικά ...εγώ και εσύ ευλαβείς προσκυνήτριες... στο μεγαλείο της ταπεινωμένης χάρης του... είναι ο Αγιος Νεκτάριος ...μεγάλη αγάπη θαυμαστή... μέσα στης καρδιάς μου τα βάθη!!!!!
  • ιφιγένεια γεωργιάδου επιλογής αξίων ηγετών ! Greg στην σχετικότητα της πολιτικής πράξης ενσωματώνουμε την αποδοχή..... της σχετικότητας των αναφορών σε προσωπικές αξίες ....ευελπιστούμε μόνο να αναδειχθούν κάποιοι..... που θα αποδειχθούν ανθεκτικοί ......στις υπέρμετρα υπερβολικές και ανάρμοστες αξιώσεις...... των επίδοξων κυριαρχικών και εξοντωτικά επίβουλων για την ανάπτυξη του λαού μας .....οικονομικών συμφερόντων ......12 ώρες · 
  • Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Τα Οικονομικά συμφέροντα υπάρχουν παντοῦ ... Η Σουηδία εἶναι πιο καπιταλιστική από την Ἑλλάδα ! Αλλά ἐκεῖ η πολιτική διαχειρίζεται τα οικονομικά συμφεροντα με μηδενικό δείκτη διαφθορᾶς , και ευημερεἶ ο λαός ἐνῶ σε ἐμᾶς τα στα παραγματα ΔΙΑΠΛΕΚΟΝΤΑΙ με να δυστυχεῖ ο λαός .. Το ζητούμενο εἶναι οι αξίες και η ισονομία και η αξιολκρατία .. Όχι να διώξουμε τα Οικονομικά συμφεροντα ῏που ὑπάρχουν παντοῦ ακόμα και στην Κομμουνιστική Κίνα , και που αν τα διώξουμε θα καλπάζει η ανεργία σε ακομα χειροτερους ρυθμούς , αλλά να τα θεσουμε ὑπό τον ἒλεγχο τῆς Πολιτικῆς !
  • Vaia Tzatzara καλημερα ιφιγένειαGreg και Nicholas !!!! εγω μενω εκθαμβη με το μωσαικο της Δεησης στην Αγια Σοφια !!!!!!!!!!!!
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Vaia καλημέρα συμφωνώ μαζί σου..... νοιώθω ένα βαθύ συγκλονισμό ......στην μελαγχολική έκφραση της Παναγίας Μητέρας ......που αντικρύζει ένα άσπρο τοίχο ......στην θέση του αγαπημένου της Υιού ......
  • Vaia Tzatzara Μα ποσο ομορφο ειναι !!! Τελεια επιλογη ιφιγένεια!!!!!!!! 11 ώρες · 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.