4 Δεκ 2014

Αφιερώθηκα στη δουλειά μου, τη διδασκαλία και το ερευνητικό έργο.


Αφιερώθηκα στη δουλειά μου, τη διδασκαλία και το ερευνητικό έργο.

Με βαθύ σεβασμό και ανυπόκριτη αγάπη
τιμώ την μνήμη ενός θαυμαστού ιατρού
ερευνητή και αξιαγάπητου ανθρώπου!!! Ι.Γ

«Ο λαϊκισμός είναι το μέγιστο πρόβλημα της χώρας.

Έχουμε κάνει συμβιβασμό στα πρότυπά μας,
έχουμε εξοικειωθεί με τη μετριότητα»
έλεγε ο Δημήτρης Τριχόπουλος σε πρόσφατη συνέντευξη.

«Δεν έχετε ασχοληθεί με την πολιτική ή με τη διοίκηση ενός ΑΕΙ;» 
ήταν μία από τις ερωτήσεις και η απάντησή του αποκρυσταλλώνει το ήθος του:

«Αφιερώθηκα στη δουλειά μου, τη διδασκαλία και το ερευνητικό έργο. 
Πίστευα ότι σε αυτά είμαι καλός, με αυτά μπορώ να προσφέρω στους συνανθρώπους μου.

Γνωρίζω καλά τη δουλειά μου και θέλω να είμαι καλός στα καθήκοντά μου. 
Δεν μ’ αρέσει η πολυδιάσπαση των ανθρώπων.

Η φιλοδοξία μου ήταν να βελτιώνομαι στην επιστήμη μου
και όχι για αξιώματα και πολιτικές θέσεις εξουσίας.»

  • ιφιγένεια γεωργιάδου Η έρευνά του είχε επικεντρωθεί στην αιτιολογία των κακοήθων νεοπλασιών για την οποία είχε λάβει πολλές διεθνείς διακρίσεις, όπως το Julius Richmond για την ανακάλυψή του για το ρόλο του παθητικού καπνίσματος στην αιτιολογία του καρκίνου του πνεύμονα, το βραβείο Brinker του Ιδρύματος Susan Komen των ΗΠΑ για την έρευνά του στον καρκίνο του μαστού και το Μετάλλιο Τιμής του Διεθνούς Κέντρου Ερευνας Καρκίνου του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για το όλο έργο του. Το ιατρικό περιοδικό The Lancet συμπεριέλαβε εργασία του Δ. Τριχόπουλου μεταξύ 27 κομβικών εργασιών για την Ιατρική από τους ιπποκρατικούς χρόνους έως σήμερα.

  • Ιωάννης Σταματάκης Καλημέρα Αδελφή μου Ιφιγένεια Καλή Συνέχεια.!!!!!

  • ιφιγένεια γεωργιάδου Αδελφέ μου Ιωάννης καλημέρα .......με προσευχές πολλές..... στον Παντοδύναμο Θεό .......να υποδεχτεί στην θερμή Του αγκαλιά .....την ψυχή του αξιαγάπητου επιστήμονα....... γιατρού και ερευνητή .........ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΧΟΠΟΥΛΟΥ.
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Όταν λέτε νοημοσύνη, τι εννοείτε;
    «Θεωρητικά είναι κάτι το οποίο είναι εγγενές και το οποίο στη συνέχεια αναπτύσσεται. Τότε που εμελετάτο το θέμα έλεγαν ότι υπάρχει ένας G ­ από το General ­ παράγων νοημοσύνης, ο οποίος μπορεί να ανιχνευθεί με διάφορατ
    εστ. Νοημοσύνη είναι η μνήμη, η ταχύτητα συνδυασμών, η δυνατότητα εντοπίσεως στον χώρο… Η νοημοσύνη έχει μεγάλη σχέση με την ικανότητα του λόγου… Ας μην ξεχνάμε ότι η λέξη «λόγος» στα ελληνικά σημαίνει και το πώς μιλάς και το πώς σκέπτεσαι».Δ.Τριχόπουλος
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Εγώ αγάπησα πολύ την έρευνα και αυτή μου λείπει όταν τη στερούμαι. Το να αγαπάς τη φύση σημαίνει ότι έχεις ευαισθητοποιηθεί, ότι έχεις εγγραφές μέσα στη φύση οι οποίες σου δίνουν τη δυνατότητα να αγαπήσεις, να νοσταλγήσεις. Εγώ έχω χάσει την ευκαιρία να αγαπήσω τη φύση και τώρα μέσα σε αυτή δεν νιώθω καμία συγκίνηση. Συχνά κάθομαι με την πλάτη στη θάλασσα και οι φίλοι μας απορούν που με βλέπουν. Για μένα όμως η θέα ενός λευκού τοίχου δεν έχει καμία διαφορά από τη θέα της θάλασσας… Ολα τα πράγματα για να τα αγαπήσεις πρέπει να τα γνωρίσεις».Δ.Τριχόπουλος
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Τα έχασα τελευταία όταν σε ένα δείπνο εξηγώντας την πολυετή σχέση του με τη σύζυγό του υποστήριξε: «Ως άνθρωποι έχουμε μια συγκεκριμένη ποσότητα συναισθήματος να προσφέρουμε στους γύρω… Αν αγαπήσω παράλληλα με την Αντωνία μια άλλη γυναίκα, ίσως περιορίσω το μέγεθος της αγάπης που προσφέρω στην Αντωνία… Ως άνθρωποι δεν μπορούμε να αγαπήσουμε πολλούς ανθρώπους. Διαθέτουμε συγκεκριμένη ποσότητα αγάπης!». Δ.Τριχόπουλος
  • ιφιγένεια γεωργιάδου «Η μητέρα μου μεγάλωσε στο Κάιρο. Ο πατέρας της ήταν επιτυχημένος έμπορος κρασιών, αλλά μια φορά, όταν ήταν στην τετάρτη του εξαταξίου γυμνασίου, η μάνα μου απέτυχε πλήρως να τηγανίσει ψάρια και ο παππούς απεφάσισε ότι εφόσον δεν ξέρει να τηγανίζει ψάρια ­ το οποίον έπρεπε πρωτίστως να ξέρει μια γυναίκα, κατά τον παππού μου ­ οι σπουδές ήταν περιττές. Ετσι της έκοψε το σχολείο και την έκλεισε στο σπίτι να μάθει να μαγειρεύει».Δ.Τριχόπουλος
  • Στυλιανος Ματθαιου Ιφιγένεια, βρήκα στο λεξικο, τι θα πει Εκήβολος...Δεν ερμηνεύεις και τα λοιπά ;
  • Στυλιανος Ματθαιου Ιφιγένεια, συμμερίζεσαι τις απόψεις του κ. Τριχόπουλου ; Μάλλον, δεν θα μιλάς, για την αέναη Ουράνια αγάπη, που ένιωσαν οι Αγιοί μας, αλλά γιά τις....συμβατικές...
  • Γιωργος Μαρκου ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΡΙΧΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ -ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΕΓΩ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ....ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ....ΣΕΜΝΥΝΟΜΑΙ..ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΕΣ ΑΕΙ
  • ιφιγένεια γεωργιάδου για την αέναη Ουράνια αγάπη Στυλιανος συμφωνώ μαζί σου...τις εμπειρίες των Αγίων ...όχι ....προς Θεού .....την προσωπική μου αγάπη εκφράζω στο πρόσωπο του κ.Τριχόπουλου ...τις προσευχές μου να είναι η ψυχή του καλοδεχούμενη.....οι απόψεις του για την έρευνα εννοείς; ναι ....τις συμμερίζομαι ...για την μητέρα του....με συγκινεί πολύ η αναφορά του ....για την ερμηνεία της νοημοσύνης ....ναι συμφωνώ ...με τις παρατηρήσεις του....και τις επεκτείνω περισσότερο βασισμένη σε νεότερες τεχνολογίες.....και τέλος για την σχέση του με την γυναίκα του...με συγκινεί η απλότητα της συναισθηματικής του διαθεσιμότητας απέναντι σε εκείνη......
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Γιωργος μελετώντας τις έρευνες του και παρακολουθώντας χρόνια τώρα την επιστημονική του έρευνα... έχω μαθητεύσει σε ένα πρωτοποριακό και δυναμικό έργο.... που μου έδινε πάντοτε γνώσεις και δυνατότητες αντίληψης μοναδικές ...χωρίς να είμαι ειδική.....του οφείλω μεγάλη ευγνωμοσύνη ....
  • ιφιγένεια γεωργιάδου .Δεν ερμηνεύεις και τα λοιπά ; >>>Στυλιανος πολύ ευχαρίστως να αναφερθώ σε όποιο θέμα ερμηνευτικό σε ενδιαφέρει ....αν το γνωρίζω....και αν μπορώ.....με τα θέματα που παρουσιάζω ... έχω πρώτα αναμετρηθεί με τις γνωστικές μου δυνατότητες ...οπότε ελπίζω να ανταποκριθώ στις ερωτήσεις σου ικανοποιητικά......



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.