30 Δεκ 2014

Οδήγησα τον πόνο μου μακριά σου...

Οδήγησα τον πόνο μου μακριά σου...  Ιφιγένεια Γεωργιάδου‎ » Σοφία Ντρέκου

Ιφιγένεια Γεωργιάδου‎ » Σοφία Ντρέκου

Αργοσαλεύει της καρδιάς η αδράνεια
αλλοπαρμένη από την ζέση της χαράς σου.

Συγκράτησα την τόση ευαισθησία μου
και οδήγησα τον πόνο μου μακριά σου.

Ήταν κοντά σου η ελπίδα μου
και τώρα ζώ την μοναξιά σου.

Ιφιγένεια Γεωργιάδου‎ 4 Μαΐου 2014


Σοφία Ντρέκου: Ιφιγένεια, αν με πάρει ο ύπνος μέσα στ’ όνειρο, ξύπνησέ με γιατί μπορεί να μου έχουν πάρει την ανάσα. 4 Μαΐου 2014 στις 12:50 π.μ.

Ιφιγένεια γεωργιάδου: 4 Μαΐου 2014 στις 12:51 π.μ.







Σοφία Ντρέκου: Ωραίο... Έχει έναν εσωτερικό δυναμισμό! 4 Μαΐου 2014 στις 1:27 π.μ.

Σοφία Ντρέκου: Κάτι μου έλειπε από τα βάθη και τα ύψη της σιωπής μόνο με λόγια πως να πιάσεις τόση αγάπη... (Η IFI G σχολίασε ένα βίντεο στο YouTube 29 Απρ 2014) 4 Μαΐου 2014 στις 1:31 μ.μ.

Ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia, αναρωτιέμαι με τα λόγια... αν επιτυγχάνουμε να συλλάβουμε... το ανεπαίσθητο άγγιγμα της τρυφερής ανταπόδοσης ...στην τόση λαχτάρα μας ...για το μοναδικό άγγιγμα της ψυχής μας ...από την φλόγα της αγάπης!!! 4 Μαΐου 2014 στις 3:27 μ.μ.

Σοφία Ντρέκου: Κι εγώ αναρωτιέμαι Ιφιγένεια με τα λόγια... διφορούμενα νοήματα, δυσνόητα και αλληγορικά. Λείπει η τρυφερή ανταπόδοση του αγγίγματος με την φλόγα της αγάπης. Τι κάνουμε τώρα; 4 Μαΐου 2014 στις 10:47 μ.μ.

Ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia, εγώ προτείνω ακολουθώντας την προτροπή του Κυρίου να αναζητήσομε μικρά παιδιά που χρειάζονται ένα στοργικό χάδι ...ηλικιωμένους που εκλιπαρούν για λίγη συντροφιά... ανθρώπους που δυσκολεύονται να ανταποκριθούν... στην προσφορά μας....Νομίζω ότι τότε ανάβει μία άσβηστη φλόγα στην καρδιά μας ...από την υπερένταση της αγάπης. 5 Μαΐου 2014 στις 12:00 π.μ.
ιφιγένεια μου, Χριστός Ανέστη και Καλό Μήνα...✟...♪♫ Μαζί αγαπητικά και αγωνιστικά θα πορευτούμε κι αυτόν τον μήνα κι όπου μας βγάλει. Περάσαμε μπόρες, καταιγίδες και ήρθε η Άνοιξη... μαζί με την Ανάσταση!!! Θυμάσαι τότε; (Ιφιγένεια Γεωργιάδου » Sophia Siglitiki Drekou 4 Μαΐου 2014)

Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Υποκλίνομαι μπροστά στην Ἱερότητα τῆς φιλίας ! Να εἶστε παντα αχώριστες αγαπημένες μου φίλες ! Να συνεχίστε την ὂμορφη συμπόρευση και εμεῖς οι φίλοι θα σας καμαρώνουμε εκ τοῦ σύνεγγυς, συναγωνιστές τοῦ Μεγάλου Συντάγματος τῶν πεινώντων και διψώντων την δικαιοσύνη...και των αναζητούντων αενάως το κάλλος του προσώπου Του.. 2 Μαΐου στις 9:48 μ.μ.

Σοφία Ντρέκου: Νικόλα μας σε αγαπάμε πολύ το ξέρεις... για την αρχοντιά και την μεγαλοψυχία σου. Σ'ευχαριστούμε εγκαρδίως. Μαζί, όλοι μαζί συνοδοιπόροι αγαπημένοι να είμαστε, κάτω από Το Φως Της Αναστάσεως Του Χριστού! 2 Μαΐου στις 9:52 μ.μ.

Γαρυφαλια Χριστοπούλου: Συγκινημένη!!!!!!!!! 3 Μαΐου στις 12:13 π.μ.

Σοφία Ντρέκου: Γαρουφαλίτσα μας, εδώ σε έχουμε και σένα Σε αγαπάμε πολύ!!! Είσαι ερωτικό και ευαίσθητο πλάσμα!! 12 Οκτωβρίου 2014 στις 5:18 μ.μ. 3 Μαΐου στις 12:17 π.μ.

Γαρυφαλιά Χριστοπούλου: Αχ βρε Σοφία!!!!!! Εις τα βάθη της καρδιάς μου των ματιών σου η βολή. Έξαφνα κι παρ ελπίδα άναψε και πυρπολεί. 3 Μαΐου στις 12:22 π.μ.

Σοφία Ντρέκου: Και ο καλός μας ο Nicholas, εδώ είναι... 3 Μαΐου 2015 στις 12:36 π.μ.

Γαρυφαλια Χριστοπούλου: Αν ο πλησίον σας δεν υπάρχει δεν υπαρχετε ούτε κι εσείς 3 Μαΐου στις 12:40 π.μ.

Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Μα που με ξετρύπωσες και με ανέσυρες από την λήθη Σοφία μου !! Παπαπαπα ! Φέρνεις τα κάτω επάνω ! 3 Μαΐου στις 12:44 μ.μ. ·

Σοφία Ντρέκου: χιχιχι... Nicholas μου, το αυτό μου λέει συχνάκις και η αγαπημένη μας Ιφιγένεια!!! 3 Μαΐου στις 3:52 μ.μ.

Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Ἂδικο ἒχουμε; 3 Μαΐου στις 5:19 μ.μ.

Ιφιγένεια γεωργιάδου: Σοφία, την αλήθεια λέμε με τον Nicholas... είσαι καταπληκτική με τις εξερευνήσεις σου και τις συλλεκτικές σου ικανότητες!!! 4 Μαΐου στις 12:25 μ.μ. ·


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.