5 Νοε 2014

Μέτρον καλόν πεπιεσμένον και σεσαλευμένον και υπερεκχυνόμενον

Πίνακας ζωγραφικής με τίτλο «Ρευστή κατάσταση». 
Έργο του σύγχρονου Αμερικανού ζωγράφου Stephen Early, 
(State of Flux), λάδι σε μουσαμά, (84,6 X 60,05 cm)

Μέτρον καλόν πεπιεσμένον 
και σεσαλευμένον και υπερεκχυνόμενον

Μέτρον καλόν πεπιεσμένον και σεσαλευμένον και υπερεκχυνόμενον
πάνω στην σεξουαλικότητα... θριάμβευσαν όλες οι ενοχές...

Ενοχές; ναι, προσπαθούν με αναζητούν...
καιροσκοπικές μικροσκοπικές.... υπολογιστικές υποταγμένες
στης καθημερινής ανάγκης την μικρόψυχη ερμηνεία...

μα εγώ είμαι εδώ και εκεί και όπου αλλού...
υπάρχει ο καθαρός αέρας της ζεστασιάς και της αλληλεγγύης...
να με τροφοδοτεί με ομορφιά 
και δύναμη ....ζωτική ....ζωοφόρα εκρηκτική...
μοναδική και ανυπέρβλητα δοτική...

«δίδοτε, και δοθήσεται υμίν· μέτρον καλόν,
πεπιεσμένον και σεσαλευμένον και υπερεκχυνόμενον
δώσουσιν εις τον κόλπον υμών·» (Λουκάς Κ.ζ 38-39)

μην απορείς... αντέχω ακόμα να αγαπώ...
με τον δικό μου τρόπο...
μου μεταδίδεις της ζωής την αρχική
την αμετάλλαχτη πηγή...
μιάς αυθεντικής εσωτερικής ομορφιάς...
μοναδικής καθαρότητας κυριαρχική ηδονή...
σ' ευχαριστώ...
αρκούμαι σε ότι γενναιόδωρα προσφέρεις
και ευγνωμονώ...
τον Κύριο μου και Θεό...
για ότι καλό ότι θερμό ότι θεάρεστο
μοιράζομαι μαζί σου.

Ι.Γεωργιάδου

Δείτε και...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.