29 Νοε 2014

Φωτιά στα Φρένα... Εγώ σ' ακολουθώ (Διάλογοι και Βίντεο)


Sophia Siglitiki Drekou » 9 Σεπτεμβρίου 2014 ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ...

ιφιγένεια γεωργιάδου: «Sophia οι ευχαριστίες μου πολλαπλασιάζονται
με μικρότερη ταχύτητα από τις αποφασιστικές πρωτοβουλίες σου!!!

ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia, ώρες βαρυσήμαντων επιλογών και δυναμικών λύσεων ...Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει ...στηρίζεται στην ανόθευτη αγάπη των πιστών παιδιών της!! Μια ζωή στηρίζεται στις σοφές έμπειρες λύσεις... 2014

Sophia: «Το μηδέν θα κάνω κύκλο... Κι εκεί μέσα θα χορεύω
Κι ας μην ξέρω που πηγαίνω... Κι ας μην ξέρω τι γυρεύω.

Τη ζωή μου μηδενίζω, Πάει να πει πως ξαναρχίζω,
Τη ζωή μου μηδενίζω, Πίσω δεν ξαναγυρίζω...

Βάλαμε φωτιά στα φρένα... Και μας έμεινε το γκάζι
Με ταχύτητες μεγάλες... Μοναχά η γη αλλάζει.

Στάχτη γίνανε τα πάντα... Κάηκε το παρελθόν μου
Όλη μου η περιουσία...Στην καρδιά και στο μυαλό μου.»

ΒΙΝΤΕΟ: Το Μηδέν με την Ελευθερία Αρβανιτάκη
Στίχοι: Λάκης Λαζόπουλος, Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος


ΠΗΓΗ: Και οι λειτουργοί αυτού ΠΥΡΟΣ ΦΛΟΓΑ

ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia μου είμαστε όλοι εδώ αγαπημένοι και επαρκείς στην ανθοφόρα άνοιξη της αυθόρμητης αποδοχής!!! 10 Σεπτεμβρίου στις 1:44 μ.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Και στα τραίνα να βάλουμε φωτιά για να μη φεύγουν τα αγαπημένα μας πρόσωπα ! Ίσως και στα αεροπλάνα ! 11 Σεπτεμβρίου στις 7:42 π.μ.

Sophia Siglitiki Drekou: Νικόλα μου ♥♥♥ 11 Σεπτεμβρίου στις 7:54 π.μ. ·

Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Βλέπω ἒκκρηξη εθουσιασμοὺ της αγαπητικῆς ἀλληλοπεριχώρησης με καψιμο παρελθόντος, περιουσιῶν και βίαιης μεταφορᾶς τοῦ νοῦ στην καρδιά Sophia ! 11 Σεπτεμβρίου στις 8:40 π.μ. · 

Sophia Siglitiki Drekou: Ναι αγαπημένε μου Νικόλα... βάλαμε με την ιφιγένεια φωτιά στα δύσκολα και γκάζι στο μέλλον 11 Σεπτεμβρίου στις 8:42 π.μ. ·

Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Εἶστε δηλαδή εἲμαστε τρομοκράτες τῆς ἀγάπης... 11 Σεπτεμβρίου στις 8:45 π.μ. · 

Sophia Siglitiki Drekou: Είμαστε ναι... ναι... είμαστε Νικόλα μου.... με γκάζια της ΑΓΑΠΗΣ!! 11 Σεπτεμβρίου στις 8:50 π.μ.

Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Αφοῦ ἒβαλα και τον εαυτό μου βρε! Τι γυναίκες λες;;;;;; Θα παρεξηγηθῶ Διόρθωσε παραυτά ! 11 Σεπτεμβρίου στις 8:48 π.μ. ·

Sophia Siglitiki Drekou: Νόμιζα ότι έγραφε είσαστε ΣΥΓΓΝΩΜΗ Νικόλα μου. Εσύ είσαι Ανήρ και μάλιστα Άρχοντας!!! 11 Σεπτεμβρίου στις 8:50 π.μ. ·

Sophia Siglitiki Drekou: Το διόρθωσα!!!!! 11 Σεπτεμβρίου στις 8:50 π.μ. ·

Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Χαχαχ Καλημέρα Σοφία μου !11 Σεπτεμβρίου στις 8:51 π.μ. ·

Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Σπεύδω για τον επιούσιο... με παρέσυρε η ὂμορφη παρέα ή ὃπως θα ἒλεγε ο Ξανθόπουλος, απευθυνόμενος προς την φουκαριάρα την μάνα του, μάνα μου παραστράτησα ῾ 11 Σεπτεμβρίου στις 8:53 π.μ. ·

    Sophia Siglitiki Drekou: Όμορφη μέρα μου ξεκίνησες Νικόλα μου!!! Σ'ευχαριστώ. Να έχεις μια δημιουργική μέρα! 11 Σεπτεμβρίου στις 8:54 π.μ. ·

    ιφιγένεια γεωργιάδου: Nicholas, πάντα μαζί ,πάντα ισχυροί σε γειτονιές ηλεκτρονικές σε συζητήσεις δυναμικές με φιλικές συμμετοχές... 11 Σεπτεμβρίου στις 12:31 μ.μ. ·

    Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: ιφιγένεια, επίτρεψε μου να σού πώ οτι στο τελευτσίο σχολιο ήσουν ασυνήθιστα υποτονική. Δεν λέμε σε συζητήσεις δυναμικές με φιλικές συμμετοχές αλλά σε συζητήσεις εκρηκτικές , με συμμετοχές ασυγκράτητα αγαπητικές ... Για πρώτη φορά απεφάσιασα να σε συγχωρήσω  11 Σεπτεμβρίου στις 7:15 μ.μ. ·

    ιφιγένεια γεωργιάδου: Nicholas. η συγχωρητικότητα σου με αναπαύει... με βοηθά να αναγνωρίσω τον περιορισμό της εκφραστικής μου συλλογής... σε υποτονικές και ανέραστες τεχνικές ...ξένες και απόμακρες περισυλλογές ασυναγώνιστα παθητικές....ίσως η ψυχή μου να σαστίζει κάποιες στιγμές να αμφιβάλλει και να αποσιωπεί το άλλαλο πάθος της εκφραστικής δίνης των αγαπητικών συναισθημάτων που την κατακλύζει ...δύσκολες στιγμές οδυνηρές ...ευτυχώς δόξα στον Μεγαλοδύναμο Θεό της απολυτρώσης μας περαστικές.... 12 Σεπτεμβρίου στις 11:05 π.μ. ·

    Sophia Siglitiki Drekou: Nicholas μου, μην μου πειράζεις την ιφιγένεια μου... I Love both of you 12 Σεπτεμβρίου στις 11:09 π.μ. ·

    Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Ιφιγένεια με αυτήν σου την Ηφαιστειακή έκκρηξη, αυτοακυρώνονται όλες οι χάριν του πειράγματος χαρακτηρισθείσες υποτονικές αποδοχές Ενσκήπτεις σαν λυσσαλέος άνεμος σαρώνοντας όλα τα κοινότυπα και ορίζοντας νέα μετρα ασύλληπτης εκφραστικότητας που μας συνεπαίρνει σε έναν στροβιλισμό αγἄπης,(αφού εκτός από τον ανεμοστρόβιλο των παθών υπάρχει και ο ανεμοστρόβιλος της πηγαίας αγαπητικής περιδίνησης). Εντός του ιδίου στροβιλισμού ευρισκόμενη και η Σοφία και ας μην επαναπαύεται οτι θα έχει το απυρόβλητο στα πειράγματα. 12 Σεπτεμβρίου στις 7:36 μ.μ. ·

    Greg Gilpathis: «Εχούσης γάρ τι της ψυχής αγαπητικόν εν εαυτή, και πεφυκυίας, ώσπερ αισθάνεσθαι και διανοείσθαι και μνημονεύειν, ούτω και φιλείν.» Δηλαδή: Η ψυχή κλείνει μέσα της δύναμη Αγάπης καθώς επλάστηκε για να αισθάνεται, να σκέπτεται και να θυμάται, έτσι επλάστηκε και για ν’αγαπά. Πλούταρχος (Σόλων,7,3,1-4) Καλημέρα με πολλή αγάπη !!! 13 Σεπτεμβρίου στις 11:47 π.μ. ·

    Sophia Siglitiki Drekou: Καλέ όμορφα αδέλφια μου, τί γίνεται εδώ δεν έχω ιδέα για το τί συζητάτε. κ.(Greg) Γρηγόρη εσείς;

    Ένα ξέρω να σας πω... οι καιροί είναι δύσκολοι και οφείλουμε να είμαστε αγαπημένοι και αλληλοστηριζόμενοι γιατί μας θέλουν επιθετικούς μεταξύ ημών. Και δράττομαι της ευκαιρίας να σας δείξω και μια πρόσφατη ανάρτηση μου που μου αρέσει πολύ. Λόγω της εορτής του Σταυρού δεν την έχω παρουσιάσει ακόμη. Εσείς την βλέπετε πρώτοι. Καλημέρα και αληθινά από καρδιάς σας αγαπάω. 14 Σεπτεμβρίου στις 5:44 π.μ. 


Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Καλέ όμορφη Σοφία μας, εδώ δεν οφείλουμε να είμαστε αγαπημένοι ! Εδώ είμαστε αγαπημένοι ! Όπως λέει και ο Greg πλαστήκαμε για να αγαπάμε. είναι δυνατόν να πάμε κόντρα στην φύση μας; 14 Σεπτεμβρίου στις 12:20 π.μ.

Sophia Siglitiki Drekou: (Nicholas) Νικόλα μου, αγαπημένε μου, έχεις δίκιο. Έτσι είναι και μόνον έτσι. Από φύση την έχουμε την αγάπη μέσα μας. «Αχρηστεύεται η ανθρώπινη καρδιά όταν η αγάπη που έχει μέσα στην φύση της δεν βρίσκει διέξοδο.» (π. Παΐσιος). Καλημέρα σε όλους και σε όλες... Βοήθειά μας ο Τίμιος Σταυρός! 14 Σεπτεμβρίου στις 5:57 π.μ. · 

ιφιγένεια γεωργιάδου: Εχούσης γάρ τι της ψυχής αγαπητικόν εν εαυτή >>> Greg εντυπωσιακή η σκέψη του Σόλωνα... το αγαπητικόν εν εαυτή κυριαρχική ενεργητική δυναμική της εξωτερικής προβολής των ιδιωμάτων της... 16 Σεπτεμβρίου στις 1:05 μ.μ. ·

FACEBOOK-Sophia Siglitiki Drekou 9 Σεπτεμβρίου 2014

ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia όμορφο πρωϊνό με δυναμικές αναρτήσεις ...η ευλογία του μεγαλοδύναμου Θεού μας..... να μας προστατεύει με την Παν-γνωσία Του!!!! 2 ώρες ·

Sophia Siglitiki Drekou: Φωτιά στους κακούς λογισμούς ιφιγένεια που έρχονται καταπάνω μας!!! Ο Θεός να μας Προστατεύει!!! 35 λεπτά ·

ΕΚΗΒΟΛΟΣ - SOCIAL MEDIA - LIBRARY - 5 Δεκ. 2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.