20 Νοε 2014

Ιφιγένεια, Χρόνια Πολλά !


Αγαπημένη και εκλεκτή της καρδιάς μου Ιφιγένεια, Χρόνια Πολλά! 
Sophia αγάπη μου ...πριγκίπισσα της χαράς και της φαντασίας εσύ
Αγαπημένη και εκλεκτή της καρδιάς μου φίλη Ιφιγένεια Χρόνια Πολλά, με δημιουργικούς ατελεύτητους προορισμούς, σε αστερικές συναντήσεις. Πολλές φορές με μαλώνεις που τρέχω να υπερβώ το αδύνατο και μου δίνεις το χέρι σου να μην αστεροπέσω. Σ' ευχαριστώ. Να σε χαιρόμαστε και να σε καμαρώνουμε για τις διδασκαλίες σου που προάγουν την γνώση και την τέχνη της αγάπης με τα μελωδικά σχόλιά σου. Πολλές φορές δεν ξέρω αν ♪♫ τραγουδάς ♪♫ ή αν προσεύχεσαι! Χρόνια Πολλά Αστέρι μου... ☆ ☾ °☆

Άστρα μη με Μαλώνετε που Τραγουδώ τη Νύχτα ♪♫


Mazlimi Maria Πολύχρονη και πολύ ευλογημένη να είναι η αγαπητή μας Ιφιγένεια !!! Καλή φώτιση ! 17 Νοεμβρίου 2014 στις 9:26 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia αγάπη μου ...καρδούλα μου ...ομορφιά μου λαμπερή... σε ευχαριστώ πολύ ...πριγκίπισσα της χαράς και της φαντασίας εσύ ...ναί ότι σου αξίζει στην ζωή...κάτι πολύτιμο... ανεπανάληπτα όμορφο και ευλογημένο από τον Παντοδύναμο Θεό...καθάριο και δυνατό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Got a feelinng most with treasure !!!!!! And a love so deep !!!!!!! we cannot measure!!!!!! 17 Νοεμβρίου 2014 στις 10:15 π.μ.  







Virginia Firiki: Αστεροευχές για το αστέρι της καρδιάς σου Ιφιγένειά μου!!! Έτσι νάναι η ζωή σου πάντα έναστρος ουρανός όπως σου ευχήθηκε η πριγκίπισσα της χαράς...η εμπνευσμένη με περισσή αγάπη...!!! Πολύ με συγκίνησαν οι ευχές σου Sophia μου και το γλυκό επισφράγισμα της απάντησής σου ιφιγένεια μου. Ο Θεός νάναι πάντα μαζί σας....!!! 17 Νοεμβρίου 2014 στις 2:18 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδουVirginia, είσαι η διάφανη ωραιότητα συναισθημάτων δυνατών !!!!!!! 17 Νοεμβρίου 2014 στις 6:48 μ.μ.

Σοφία Ντρέκου: Βιργινία μας, είναι τόσο όμορφη η παρουσία σου που ευωδιάζει το σύμπαν του Φβ και χωρίς εσένα δεν μπορούμε να πάμε μακρυά. Θα μας λείψει η αγάπη σου και η τρυφερή ψυχούλα σου. 17 Νοεμβρίου 2014 στις 11:15 μ.μ.

Karolina Palaiologou: Ὑπέροχη συνομιλία τριῶν ὑπέροχων ὐπάρξεων !!!!!!!!!!!! Ἐκπληκτικές οἱ εὐχές τῆς καρδιᾶς σου, Σοφοῦλα μου καί ἡ ξεχωριστή ἀπάντησή σου, Ἰφιγένειά μου, ἀλλά καί οἱ δικές σου εὐχοῦλες, Βιργινία μου, ἀστεράκι γλυκύτατο !!!!!!! Νἆστε ὅλες πάντα τόσο εὐλογημένες !!!! Καλή Τρίτη, μέ ἀγάπη καί χαρά !!!!!!!!! 18 Νοεμβρίου 2014 στις 4:47 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Karolina ομορφιά γλυκιά .....προικισμένη με σοφία και σύνεση.... της Θεϊκής Του αγάπης .....καλημέρα!!!!!!!!! 18 Νοεμβρίου 2014 στις 10:08 π.μ.

Σοφία Ντρέκου: Karolina μας, Αστέρια είσαστε όλες μαζί σαν ουρανοστόλιστος ουρανός σε νύχτα που το χιόνι τα σκεπάζει όλα!! ☾ °☆ 20 Νοεμβρίου 2014 στις 3:26 π.μ.

Σοφία Ντρέκου Να σε χαιρόμαστε Ιφιγένειά μου (Αγαπημένη και εκλεκτή της καρδιάς μου Ιφιγένεια Χρόνια Πολλά!) 20 Νοεμβρίου 2014 στις 10:07 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia τι όμορφο !!!!!!!! 20 Νοεμβρίου 2014 στις 10:08 π.μ.

Σοφία Ντρέκου: Αυτή η ανάρτηση με παίδεψε πολύ Ιφιγένεια... αλλά για την αγάπη σου έκανα υπομονή μέχρι να την καταφέρω... (Χρόνια Πολλά Ιφιγένεια...) 21 Νοεμβρίου 2014 στις 6:05 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia Καρδιά μου όμορφη σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
20 Νοεμβρίου 2014 στις 10:13 π.μ. 

Δείτε και...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.