23 Οκτ 2014

Το άπειρον είναι το υπόβαθρο της σκέψης μου


Το άπειρον είναι το υπόβαθρο της σκέψης μου

τον Θεό βλέπω
δλδ τον Θεό ορώ,....
άρα τον Θεωρώ
και στηρίζω
την Θεωρία μου επιστημονικά,
δλδ αποδεικτικά.
......και το υπόβαθρο της σκέψης μου
ειναι το μηδέν?
το τίποτα?
...όχι βέβαια ,
γιατι ο Θεός ειναι το άπειρον
και το άπειρον ειναι το υπόβαθρο της σκέψης μου ,
δλδ ο ίδιος ο Θεός μου,
αν χάσω τον Θεό μου
τότε από το άπειρον
θα πέσω
στο τίποτα
στο μηδέν
  • ιφιγένεια γεωργιάδου ο Θεός ειναι το άπειρον >>> Δημητρης λειτουργεί υπάρχει και αναπνέει στην κάθε ανάσα της ζωής ...
  • Virginia Firiki Τον Θεό ζω! ....ζω δε ουκέτι εγώ, ζη δε εν εμοί Χριστός..!! Μια όμορφη κι ευλογημένη ημέρα σας εύχομαι!!!
  • Δημητρης Μετσοβιτης η σκεψη μας δεν κτίζεται πάνω στο τίποτα-μηδέν, μόνο επάνω στο άπειρο της γνώσης , με στήριγμα στο αθάνατο , το θεό , μπορείς να κτίσεις, γερά, την σκεψη σου
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Δημητρης το προσπαθώ...επιζητώντας οριακά την προσέγγιση της απειρίας Του....συναισθάνομαι τον περιορισμό της ύπαρξης μου....
  • Δημητρης Μετσοβιτης απλά δεν πηγαίνουμε στο Θεό , που ειναι κάπου έξω , μακριά από εμάς, γιατι εμείς ήμαστε ένα τίποτα και πρέπει να γίνουμε κάτι, αυτή ειναι και η παπική προπαγανδα
  • Δημητρης Μετσοβιτης εχουμε ολόκληρο τον Θεό μέσα μας , από της γεννήσεως μας , γιατι ο θεός ειναι η μόνη δύναμη που γεννα την ζωή, η μονή αιτία, και όχι το μηδέν, το τιποτα
  • Δημητρης Μετσοβιτης για να μας χειραγωγήσει ο διάβολος μας δίνει τις ενοχές, για να εκπέσει ο άνθρωπος , ο κατ εικονα και ομοίωση, από το φωτεινό άπειρο, στο διαβολικό του το τίποτα, το σκοτεινό του μηδέν
  • Δημητρης Μετσοβιτης ""το προσπαθώ...επιζητώντας οριακά την προσέγγιση της απειρίας Του....συναισθάνομαι τον περιορισμό της ύπαρξης μου...."" από εδώ Ιφιγένεια από τον Αδη μόνο ο Ένας διατάζει αυτόν για την ανάσταση των νεκρών , εκ του σκότους στο αιώνιο , άπειρο φως
  • ιφιγένεια γεωργιάδου στο διαβολικό του το τίποτα, το σκοτεινό του μηδέν>>> Δημητρης μου θυμίζεις μία σκηνή στην ταινία ΕΞΟΡΚΙΣΤΗΣ ....όταν το δαιμόνιο αντιδρά στις επικλήσεις του ιερέα.... στο όνομα του Κυρίου και λυτρωτή μας Ιησού Χριστού .....να εξέλθει από το μικρό κορίτσι .....εκείνο απαντά...ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΝΕΝΑΣ.....από εκείνη την στιγμή έζησα έναν εφιάλτη...πετάχτηκα έξω από την αίθουσα και με νευρικές κινήσεις προσπαθούσα να συνέλθω ....καταφεύγοντας το βράδυ φοβισμένη στην αγκαλιά της μητέρας μου....
  • ιφιγένεια γεωργιάδου την ανάσταση των νεκρών , εκ του σκότους στο αιώνιο , άπειρο φως>>> Δημητρης γεμίζει η ψυχή μου με άφατη αγαλλίαση...όλοι ζωντανοί ...όλοι μαζί ....εις τους αιώνες των αιώνων ...ΑΜΗΝ!!!
  • ιφιγένεια γεωργιάδου αν χάσω τον Θεό μου τότε από το άπειρον θα πέσω στο τίποτα στο μηδέν>>> Δημητρηςπροσεύχομαι καθημερινά να μείνει κοντά μας ....να μας φωτίζει η χάρη Του.... το Πανάγιο Πνεύμα της αγάπης της ειρήνης και της καλοσύνης ....εμάς.... την πατρίδα μας ...και ολόκληρο τον κόσμο...
  • Δημητρης Μετσοβιτης να ζούμε για πάντα, μέσα στο άπειρο φως


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.