28 Σεπ 2014

Αυτό που καθορίζει τις ομάδες αίματος του καθενός είναι τα γονίδια των γονέων του καθενός.


Αυτό που καθορίζει τις ομάδες αίματος του καθενός 
είναι τα γονίδια των γονέων του καθενός.

    Το κλειδί της σημασίας των ομάδων αίματος
    στηρίζεται στην ιστορία της ανθρώπινης εξέλιξης:

    η ομάδα Ο είναι η παλιότερη·

    η ομάδα Α εξελίχθηκε μαζί με τις αγροτικές κοινωνίες·

    η ομάδα Β εμφανίστηκε όταν οι άνθρωποι μετανάστευσαν 
    σε βορειότερες, πιο κρύες και σκληρές περιοχές·

    και η ομάδα ΑΒ είναι πολύ πιο πρόσφατη προσαρμογή,
    αποτέλεσμα της ανάμειξης των διαφορετικών ομάδων.

    Αυτή η εξελικτική ιστορία έχει άμεση σχέση
    με τις διατροφικές ανάγκες κάθε ομάδας αίματος σήμερα.

    Πηγή: diaita-express.com - enallaktikidrasi.com

  • Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Ενδιαφέροντα μαθαίνει κανείς από την Ιφιγένεια ! Ευτυχῶς που στην Αὐλίδα διεσώθης 
  • Ιωάννης Σταματάκης Ορθόδοξος ΚΑΛΗ ΑΓΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ.!!!

  • ιφιγένεια γεωργιάδου Nicholas ευτυχώς ...έτσι προλάβαμε να γίνουμε καρδιακοί φίλοι !!!
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Αδελφέ μου Ιωάννης εύχομαι να έχεις μία όμορφη και ευλογημένη ημέρα !!!
  • Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Το καρδιακοί μάλλον υπολείπεται της πραγματικόττητας ..Υπάρχει και ο ὓπερθετικός βαθμός !
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Nicholas εδώ χρειαζόμαστε την συνδρομή της Vaia...με εγκαταλείπουν οι γνώσεις μου...
  • Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Δεν νομίζω οτι δεν θυμασαι το καρδιακώτατος !
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Nicholas ένας λόγος ακόμα να χαίρομαι με την φιλία μας συνεχίζεις εκεί που εγώ αμφιβάλλω...
  • Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Όταν ο Ντεκάρτ είπε το περίφημο σκέπτομαι άρα ὑπάρχω ( που το συνεχισε ο Καζαντζίδης με νέες συμπαντικές προεκτάσεις ) καποιος παρατήρησε , και που το ξέρεις οτι σκέφτεσαι .. Και τοτε ἒκανε την διόρθωση : Αμφιβάλλω ἂρα ὐπάρχω ,.. Ἑπομένως καλά κανεις που ἀμφιβάλλεις ..
  • Nik Vythoulkas Δώσε κι εσύ λίγο από το αίμα σου και σώσε μια ζωή, βοήθησε μια καρδιά να συνεχίσει να χτυπάει... Όλα τα όργανα του ανθρώπινου σώματος λειτουργούν χάρις στο αίμα που κυκλοφορεί στις φλέβες, στις αρτηρίες και στα τριχοειδή αγγεία… Το αίμα είναι ζωντανός ιστός που τα κύτταρά του ανανεώνονται συνεχώς από μητρικά κύτταρα του μυελού των οστών ή των λεμφαδένων… Το αίμα περιλαμβάνει κύτταρα όπως ερυθρά αιμοσφαίρια, λευκά αιμοσφαίρια και αιμοπετάλια, που κολυμπούν μέσα στο πλάσμα…
  • Δημητρης Μετσοβιτης 0-: δίνει σε όλες τις ομάδες, παίρνει μόνο από 0-
    0+: δίνει σε όλες τις ομάδες (στους θετικούς), παίρνει μόνο από 0
    Α: δίνει στον εαυτό του και στον ΑΒ, παίρνει από Α και 0

    Β: δίνει στον εαυτό του και στον ΑΒ, παίρνει από Β και 0
    ΑΒ: δίνει μόνο στον εαυτό του, παίρνει από ΑΒ, Α, Β και 0.
  • Δημητρης Μετσοβιτης θελω να δώσω ένα παράδειγμα: 

    Εγώ είμαι ομάδα αίματος Α. Με αυτήν εχω γεννηθεί και πάντα αυτήν την ομάδα θα έχω. Δηλαδή ανήκω στο 40% (περίπου) του ελληνικού πληθυσμού που έχουν A. Εγώ και οι υπόλοιποι 4 εκατομμύριοι έλληνες με ομάδα αίματος Α μπορούμ
    ε να πάρουμε άιμα από ανθρώπους που έχουν ομάδες αίματος Α ή 0. Το 40% του ελληνικού πληθησμού έχει Α και το 45% έχει 0. Άμα εγώ χρειαστώ αίμα λοιπόν μπορώ να πάρω απο το 85% των Ελλήνων. Το γεγονός ότι πήρα αίμα όμως δεν αλλάζει την ομάδα αίματος ούτε τη δική μου, ούτε του δότη μου. Επειδή και εγώ και αυτοί γεννήθηκαμε με την ομάδα αίματος που έχουμε.

    Παρομοίως αν είχα ομάδα αίματος 0, θα μπορούσα να πάρω μόνο από το υπόλοιπο 45% του πληθυσμού που έχει 0. Αλλά το γεγονός της αιμοδοσίας δεν αλλάζει την ομάδα αίματος κανενός. Αυτό που καθορίζει τις ομάδες αίματος του καθενός είναι τα γονίδια των γονέων του καθενός. Στον πληθυσμό δηλαδή η συχνότητα της κάθε ομάδας αίματος καθορίζεται από τις υπάρχουσες ομάδες και πώς αυτές συνδυάζονται.
  • Δημητρης Μετσοβιτης Ομάδα αίματος/Πόσοι άνθρωποι την έχουν; 
    O+ 40 % 
    O- 7 % 

    A+ 34 % 
    A- 6 % 
    B+ 8 % 
    B- 1 % 
    AB+3 % 
    AB- 1 %
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Το γεγονός ότι πήρα αίμα όμως δεν αλλάζει την ομάδα αίματος ούτε τη δική μου, ούτε του δότη μου>>>. Δημητρης σε ευχαριστώ πολύ ...οι πληροφορίες σου πολύ χρήσιμες και κατατοπιστικές ...νομίζω ότι δίνουν απαντήσεις σε απορίες υπαρκτές που επηρεάζουν νοοτροπίες και συνήθειες σε ένα σημαντικά μεγάλο μέρος του πληθυσμού....
  • ιφιγένεια γεωργιάδου βοήθησε μια καρδιά να συνεχίσει να χτυπάει.>>> Nik μεγάλη η προσφορά στον συνάνθρωπο που την αναζητά και την προσμένει...
  • Nik Vythoulkas Καλό ξημέρωμα Ιφιγένεια Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος ,Δημητρης ..σε ολη την ομορφη παρέα .. καλή και ευλογημένη Εβδομάδα σε όλους μας ! Ο Θεός μαζί μας 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.