27 Αυγ 2014

Σαν διψασμένο ελάφι να ποθώ τα ήσυχα και διάφανα νερά της πηγής


Ω Κύριέ μου, Δώσε μου μετάνοια για να βυθιστώ
στο άπειρο πέλαγος της αγάπης σου.
Δώσε μου, ώστε σαν διψασμένο ελάφι 
να ποθώ τα ήσυχα 
και διάφανα νερά της πηγής
για να ξεδιψάσω τα φλογισμένα χείλια μου.
Γέροντας Αμφιλόχιος Μακρής

Ιφιγένεια γεωργιάδου σαν διψασμένο ελάφι να ποθώ τα ήσυχα και διάφανα νερά της πηγής >>> Pres Nota η εναρμόνιος αναμονή της λέξης της ποθητής που συγκλονίζει την ψυχή μου!!!

Pres Nota Katras Μα ιΙφιγένεια μου αυτή η προσευχή με τράβηξε σαν μαγνήτης και με έκανε να  δακρυσω... για αυτό ακριβώς τον λόγο που ανέφερες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Επομένως ευρισκόμαστε περίπου στις ίδιες παραμέτρους ως προς την απήχηση της ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΜΑΚΡΗ.!!!!!!!!!!!! Ιφιγένεια γεωργιαδου.

Ιφιγένεια γεωργιάδου η λέξη η ποθητή>>> Pres Nota και έρχεται στην θύμηση μου η υπόσχεση του Κυρίου στην Σαμαρείτιδα...

Πας ο πίνων εκ του ύδατος τούτου διψήσει πάλιν
ός δ' αν πίη εκ του ύδατος ου εγώ δώσω αυτώ,
ου μή διψήση εις τον αιώνα,
αλλά το ύδωρ ο δώσω αυτώ γενήσεται εν αυτώ
πηγή ύδατος αλλομένου εις ζωήν αιώνιον. Ιωαν.δ,14.

Pres Nota Katras Τόσο ευλογημένη αναλογία και υπόσχεση του Κυρίου μας, Ιφιγένεια μου!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.