2 Αυγ 2014

Στην παιδική ομορφιά

Στην-παιδική-ομορφιά-Ιφ.Γεωργιάδου-Carl_Warner

Εξαίσια προσφυγή 
στην παιδική ομορφιά 
που φωταγωγεί και λάμπει 
σε ενός παραμυθιού
την θριαμβευτική εναλλαγή 
της προσμονής με την ανταμοιβή 
μίας ένδοξης βράβευσης!!!

Ιφιγένεια Γεωργιάδου

ιφιγένεια γεωργιάδου: Anastasia, κρατήσου πάντα όμορφη και δυνατή ...έχεις θαρραλέα φύση και ευαίσθητη ψυχή!!!!!!!! 23 Νοεμβρίου 2014 στις 1:39 π.μ.

Anastasia Kalliontzi A: Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για τον καλό σου λόγο αδερφή, και αναπέμπω την υπέροχη ευχή, αγαπημένη ιφιγένεια23 Νοεμβρίου 2014 στις 1:40 π.μ.

Sophia Siglitiki Drekou: Μια γοητευτική δικηγόρος και με χριστιανική ευγένεια και αρχοντιά είναι η Anastasia, ιφιγένεια!!! 23 Νοεμβρίου 2014 στις 8:05 μ.μ.

Anastasia Kalliontzi A: Ευχαριστώ πολύ για τον καλό σου λόγο, αγαπημένη μου αδερφή, μου ζέστανε την καρδια... Μια αμαρτωλή είμαι, που ασθενεί βαριά στο πνεύμα και στο σώμα, και προσδοκά στο άπειρο Ελεος του Θεού... Δοξασμένο να είναι το Πανάγιο όνομά Του!... 23 Νοεμβρίου 2014 στις 8:10 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Anastasia αφιερωμένο με αγάπη ....σε σένα που ταλαιπωρείσαι τόσο πολύ...http://ifigeneia-georgiadou-math.blogspot.gr/.../blog... 23 Νοεμβρίου 2014 στις 8:14 μ.μ.

Anastasia Kalliontzi A: Σε ευχαριστώ αδερφή μου! Πάω να το απολαύσω!!! Και μου έδωσες την ευκαιρία να θυμηθώ ότι για τις όποιες ταλαιπωρίες μου ευθύνομαι εγώ, μόνον εγώ, αποκλειστικά εγώ... 23 Νοεμβρίου 2014 στις 8:16 μ.μ.

Sophia Siglitiki Drekou Τί ΟΜΟΡΦΙΑ που έχει αυτή η ανάρτηση... τί όμορφα σχόλια... χριστιανικής ευγένειας και αγάπης μεταξύ αδελφών. Θα τα προσθέσουμε όλα στην ανάρτηση της Ιφιγένειας σε λίγο... Κυρίες μου, υποκλίνομαι στην αρχοντιά σας. 23 Νοεμβρίου 2014 στις 8:18 μ.μ.

Anastasia Kalliontzi A: Τι ΩΡΑΙΑ μπλογκ είναι αυτά!!!!!!!! Είδατε??? Έστω και στον κόσμο της ασχήμιας, ΤΙΠΟΤΑ δεν χάθηκε ακόμα!!!!! 23 Νοεμβρίου 2014 στις 8:19 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Anastasia, η φροντίδα και η επιμέλεια της Sophia να είναι καλά... 23 Νοεμβρίου 2014 στις 8:21 μ.μ.

Anastasia Kalliontzi A: Καλά δεν το συζητώ, κάνετε έργο ΤΡΟΜΕΡΟ, ο Θεός να σας έχει γερές! Να ζείτε!!! 23 Νοεμβρίου 2014 στις 8:22 μ.μ.

Sophia Siglitiki Drekou: Αναστασία, μαζί μας κι εσύ αγαπημένη μας... όλες οι δυναμικές γυναίκες μια Γροθιά!!! «Το βίντεο αναφέρεται στον αγώνα των γυναικών-πολεμιστριών που δίνουν τη μάχη ενάντια στους τζιχαντιστές, προκειμένου να υπερασπίσουν τα εδάφη τους στη Συρία και το Ιράκ.» (Τα μάτια σου τα χαμογελαστά, διαπερνούν με φώς ακόμα και τις μαύρες τρύπες) 23 Νοεμβρίου 2014 στις 8:27 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.