Παρασκευή, Φεβρουαρίου 28

Ο Θάνατος δεν είναι το τέλος… Η νέα θεωρία


Βιοκεντρισμός: Μια νέα θεωρία θεωρεί ότι 
ο θάνατος δεν είναι το τέλος

Πολλοί από μας φοβούνται το θάνατο. Πιστεύουμε στο θάνατο γιατί μας έχουν πει ότι θα πεθάνουμε. Σχετίζουμε τον εαυτό μας με το σώμα μας και ξέρουμε ότι τα σώματα πεθαίνουν.

Ωστόσο, μια νέα επιστημονική θεωρία υποστηρίζει ότι ο θάνατος δεν είναι αυτό το οριστικό συμβάν που νομίζουμε.

Σύμφωνα με μια γνωστή θεώρηση της κβαντικής φυσικής, μια σειρά από συγκεκριμένες παρατηρήσεις δεν είναι δυνατό να προβλεφτούν με απόλυτο τρόπο. Αντιθέτως, υπάρχει ένα φάσμα πιθανών παρατηρήσεων, κάθε μια με διαφορετική πιθανότητα.

Μια κοινή εξήγηση, η ερμηνεία των «πολλαπλών κόσμων» θέλει κάθε μια από αυτές τις πιθανές παρατηρήσεις να αντιστοιχεί και σε ένα διαφορετικό σύμπαν («πολυσύμπαν»).

Μια νέα επιστημονική θεωρία, γνωστή ως βιοκεντρισμός, εξηγεί καλύτερα αυτές τις ιδέες. Υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός συμπάντων και έτσι, οτιδήποτε μπορεί να συμβεί, στην πραγματικότητα συμβαίνει σε κάποιο από αυτά τα σύμπαντα.

Ο θάνατος δεν υπάρχει υπό καμία έννοια, στο πλαίσιο αυτών των σεναρίων.

Όλα τα πιθανά σύμπαντα υπάρχουν ταυτόχρονα (παράλληλα σύμπαντα), ανεξαρτήτως του τι συμβαίνει σε καθένα από αυτά.

Παρά το γεγονός ότι τα σώματα τείνουν προς την καταστροφή τους, το αίσθημα της ζωής –συμπυκνωμένο στο ερώτημα «Ποιος είμαι;»- ισοδυναμεί με μια πηγή ενέργειας 20-βατ στον εγκέφαλο.

Αυτή όμως η ενέργεια δεν εξαφανίζεται με τον θάνατο. Ένα από τα πλέον βέβαια αξιώματα της επιστήμης είναι ότι η ενέργεια ποτέ δεν χάνεται: ούτε δημιουργείται ούτε καταστρέφεται. Αυτή όμως η ενέργεια, μπορεί να μεταφέρεται από τον ένα κόσμο στον άλλο;

Σκεφτείτε ένα πείραμα τα αποτελέσματα του οποίου δημοσιεύτηκαν πρόσφατα στο περιοδικό Science και τα οποία έδειξαν ότι οι επιστήμονες μπορούν αναδρομικά να αλλάξουν κάτι το οποίο έχει συμβεί στο παρελθόν.

Σωματίδια χτυπούν πάνω σε έναν διαχωριστή δέσμης.

Στο σημείο αυτό πρέπει να αποφασιστεί πώς θα συμπεριφερθούν στη συνέχεια (με το άνοιγμα ή κλείσιμο ενός διακόπτη).

Φανταστείτε ότι αργότερα, μια άλλη χρονική στιγμή, αυτός που διεξάγει το πείραμα μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει έναν δεύτερο διακόπτη.

Τελικά, αυτό το οποίο αποφάσισε ο παρατηρητής σε μία χρονική στιγμή, καθόρισε τη συμπεριφορά του σωματιδίου στο παρελθόν.

Ανεξάρτητα από την επιλογή που κάνεις εσύ, ο παρατηρητής, εσύ ο ίδιος θα είσαι πάλι αυτός που θα έχει την εμπειρία του αποτελέσματος που θα προκύψει.

Η σύνδεση ανάμεσα στις διαφορετικές αυτές ιστορίες και σύμπαντα ξεπερνούν τις συνήθεις κλασικές ιδέες μας για το χώρο και το χρόνο.

Σκεφτείτε απλώς την πηγή ενέργειας των 20-βατ η οποία προβάλει ένα ολόγραμμα του πρώτου ή του δεύτερου αποτελέσματος πάνω σε μια οθόνη.

Είτε ανοίξετε ή κλείσετε τον δεύτερο διακόπτη του διαχωριστή δέσμης, η ίδια μπαταρία ή συσκευή είναι υπεύθυνη για την προβολή.

Σύμφωνα με τον βιοκεντρισμό, ο χώρος και ο χρόνος δεν είναι ό,τι φανταζόμαστε. Κινείστε το χέρι σας στον αέρα- εάν αφαιρέσετε τα πάντα, τι απομένει; Τίποτε. Το ίδιο συμβαίνει και με το χρόνο.

Δεν μπορείτε να δείτε τίποτα γύρω από το κρανίο που περικλείει τον εγκέφαλό σας. Οτιδήποτε βλέπετε και νιώθετε αυτή τη στιγμή είναι ένας στρόβιλος πληροφορίας που συμβαίνει στο μυαλό σας.

Ο χώρος και ο χρόνος είναι απλώς τα εργαλεία για να βάλετε μια τάξη.
Ο θάνατος δεν υπάρχει σε ένα άχρονο, μη-χωρικό σύμπαν.

Στο τέλος, ακόμη και ο Άινσταιν παραδέχτηκε: «Ο φίλος μου o Besso αναχώρησε από αυτόν τον παράξενο κόσμο λίγο πριν από μένα. Αυτό δεν σημαίνει τίποτε. Οι άνθρωποι σαν κι εμάς γνωρίζουν ότι η διάκριση ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον είναι μόνο μια επίμονη, ξεροκέφαλη ψευδαίσθηση». Η αθανασία δεν είναι μια διαρκής παρουσία στο χρόνο χωρίς τέλος, αλλά μάλλον είναι κάτι που βρίσκεται εκτός χρόνου.

Όσο δεδομένη είναι η περιορισμένη μας ικανότητα στον προσδιορισμό της πραγματικότητας άλλο τόσο είναι και η ικανότητά μας στον προσδιορισμό της μη πραγματικότητας. Αυτής που δεν περιορίζεται από το χώρο, το χρόνο και τους νόμους ενός χιλιοστού του σύμπαντος, αλλά επεκτείνεται σε ολόκληρη την δημιουργία και τις παράλληλες, άπειρες όπως και ο χωροχρόνος, μορφές της.

Πολλοί επιστήμονες, μεταξύ των οποίων οι φυσικοί Lawrence Krauss και ο David Lindley ή ο νομπελίστας της Ιατρικής Donnall Thomas, λένε ότι η θεωρία του βιοκεντρισμού δεν είναι μια συνεπής επιστημονική θεωρία αλλά είναι περισσότερο μια φιλοσοφία.

Ο David Thompson, ένας αστροφυσικός στο Κέντρο Διαστημικών Πτήσεων Goddard της NASA λέει όμως ότι είναι μια “κλήση αφύπνισης”. Επίσης, ο καθηγητής της ιατρικής Anthony Atala δήλωσε, «Αυτή η νέα θεωρία είναι βέβαιο ότι θα φέρει επανάσταση στις αντιλήψεις μας για τους νόμους της φύσης».

Ο Richard Conn Henry, καθηγητής της Φυσικής και Αστρονομίας στο Πανεπιστήμιο Johns Hopkins, τόνισε ότι η θεωρία του Lanza είναι σύμφωνη με την κβαντική μηχανική. (healthview.gr)

O Robert Lanza είναι γιατρός και θεωρείται από τους πλέον σημαντικούς επιστήμονες στον κόσμο. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Βιοκεντρισμός».

Δείτε και...

FaceBook, Διάλογοι:
Sophia Drekou » ‎Ιφιγένεια Γεωργιάδου 8 Φεβρουαρίου 2015 στις 3:57 π.μ. 

Ξημέρωσε Κυριακή Ιφιγένεια και ήρθα να σου πω Χριστός Ανέστη... κι ότι δεν θα πεθάνουμε ποτέ @@@@ Νεκροθάφτη. «Ο ήλιος ψηλότερα θ’ ανέβει σήμερα που ‘ναι Κυριακή. Φυσάει το αγέρι και σαλεύει μια θημωνιά στο λόφο εκεί… Τώρα καμπάνες που χτυπάνε είναι ο θεός αληθινός. Πέρα τα σύννεφα σκορπάνε και μεγαλώνει ο ουρανός. Άσε τον κόσμο στη χαρά του κι έλα, ψυχή μου, να σου πω,σαν τραγουδάκι χαρωπό, ένα τραγούδι του θανάτου.» Κ. Καρυωτάκης

Sophia Drekou: «ιφιγένεια, πολλοί από μας φοβούνται το θάνατο. Πιστεύουμε στο θάνατο γιατί μας έχουν πει ότι θα πεθάνουμε. Σχετίζουμε τον εαυτό μας με το σώμα μας και ξέρουμε ότι τα σώματα πεθαίνουν. Ωστόσο, μια νέα επιστημονική θεωρία υποστηρίζει ότι ο θάνατος δεν είναι αυτό το οριστικό συμβάν που νομίζουμε.» «Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το τέλος μας…. Η νέα θεωρία» (Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το τέλος μας… Η νέα θεωρία8 Φεβρουαρίου στις 4:13 π.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Αλοίμονο αν γίνει η πίστη μας Επιστημονική θεωρία . Χανεται η ελευθερία του ῞Προσδοκῶ Ανάστασιν νεκρῶν και ζωήν τοῦ μέλλοντος αιῶνος . Και τοτε τι θα γινει με την πίστη; θα αντικατασταθεῖ από την Επιστημονική θεωρία; Η πίστη στην Ανάσταση εῖναι φῶς που καιει μεσα μας ..Δεν ερχεται από το φῶς της επιστήμης. 8 Φεβρουαρίου στις 5:58 π.μ. 
Sophia DrekouΝικόλα μου καλημέρα και καλή Κυριακή. Λάθος κατάλαβες την ανάρτηση. Το νόημα είναι όπως το σχολιάζω άνωθεν ότι και η επιστήμη αρχίζει σιγά και αργά να μπαίνει στα θεολογικά νοήματα της Χριστιανικής μας Πίστης. 8 Φεβρουαρίου στις 6:28 π.μ. 
Στυλιανος Ματθαιου: Σοφία, η Ανάσταση των νεκρών, θα γίνει εκ του μηδενός; Όχι βέβαια, αλλά από το Είναι του ανθρώπου, που διελύθει στα ''εξ ων συνετέθει'', και είναι ενωμένο ακόμη με άλλες ουσίες. Είναι μόνο θέμα πλέον Παντοδυναμίας. Έπειτα, θα είναι όπως το σώμα του Χριστού, δεν θα έχει τις σημερινές ανάγκες....Η ψυχή τότε, θα γνωρίσει το σώμα και θα ενωθεί μαζί του, επειδή ψυχή και σώμα, έχουν υποστατική ένωση=πλήρη και τέλεια ένωση...Εάν δεν υπήρχε αμαρτία, δεν θα υπήρχε και θάνατος, αλλά μετάστασης. Όπως Ενώχ-Ηλία-Θοτόκου...! 8 Φεβρουαρίου στις 7:53 π.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Δεν ισχύει αυτό Σοφούλα μου ! Ποτέ δεν θα μπορέσει η επιστήμη να μπαινει στα νοήματα της πίστης γιατί τα δύο πεδία εἶναι παντελώς διαφορετικά ! Η επιστήμη περιγράφει τα ὂντα ἒνῶ η Χριστιανική πίστη περιγράφει τον λόγο ύπαρξης τῶν ὂντων, (οντολογία ), για τον οποῖον λόγο η επιστήμη ως εκ της φύσεως της δεν μπορεῖ ποτέ να ἒχει ἂποψη επί του λόγου τῶν ὂντων. Αλλά εν πάσει περιπτώσει μια ἂλλη ἂποψη δεν είναι σωστό να την θεωρεῖς ως λάθος κατανόηση από τον ἂλλον. Εἶναι απλά μια ἂλλη ἂποψη. Καλή Αναστάσιμη Κυριακή emoticon heart 8 Φεβρουαρίου στις 7:59 π.μ. ·
Ελένη Ραβάνη Bρήκα ενδιαφέρουσα την συζήτησή σας και αν μου επιτρέπετε θα ήθελα δύο μόνο κουβέντες να προσθέσω. Είναι νομίζω φανερό ότι η συγγραφέας του άρθρου είναι μια χριστιανή επιστήμονας και από θέση της αυτή διατυπώνει κάποιες απόψεις -υποθέσεις - συμπεράσματα στα οποία έχει οδηγηθεί η Επιστήμη αλλά και η ίδια. 8 Φεβρουαρίου στις 9:12 π.μ. 
Ελένη Ραβάνη: Αυτό είναι νομίζω πολύ σημαντικό, να πληθαίνουν δηλ. οι φωνές και οι παρουσίες των χριστιανών μέσα στον επιστημονικό κόσμο, όπως και μέσα στον κόσμο γενικότερα, σε κάθε επίπεδο όπου ασκείται η ανθρώπινη δραστηριότητα, όπως π.χ. και η πολιτική. Μας δίνει πολλές ελπίδες αυτό το γεγονός, ότι πολλές εκφράσεις της ανθρώπινης ζωής και κατάστασης μπορούν να εξανθρωπιστούν. Εξάλλου και η Επιστήμη είναι ένας τρόπος για να προσεγγίσουμε την αλήθεια των όντων, ένας τρόπος που δεν είναι ανταγωνιστικός, όπως παρουσιάστηκε από την αυγή του νεωτερικού κόσμου, αλλά συμπληρωματικός και δεν πρέπει να μας προκαλεί αμηχανία ή αισθήματα υπεροχής ή μειονεξίας. 8 Φεβρουαρίου στις 9:20 π.μ. 
Spiros Liatsos ..η επιστήμη απλά περιγράφει την δόξα θεού μέσα από τα δημιουργήματα του στην υλη..έστω και αν αφορά την "άϋλη" κβαντική....ο άνθρωπος νόμισε ότι μέσα από αυτή την γνώση θα γίνει θεός ..ξέρω πως το Κάνει...emoticon winkπονηρός γαρ ο άνθρωπος...αγαπώ την επιστήμη καθότι μου δίνει μεροκάματο να φάω....ως γνωστόν βαριά η καλογερική emoticon smile 8 Φεβρουαρίου στις 10:38 π.μ. ·
ιφιγένεια γεωργιάδου: Η πιστη στην Ανάσταση εῖναι φῶς που καιει μεσα μας >>> Nicholas ενεργό μεθυστικό δραστήριο θεραπευτικά μετασχηματιστικό η θεϊκή προσφορά του θυσιαστικού περάσματος του Κυρίου από την ζωή μας.
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Ελένη Ραβάνη Καλημέρα ! Και εγώ ενθουσιάζομαι ὃταν βλέπω πιστούς επιστήμονες ὃπως ο Φρανσις Κόλονς που ἂγραψε πρόσφατα την Γλῶσσα τοῦ Θεοῦ .. Αλλά μίλησε το πρόσωπο Francis, που συνάντησε το πρόσωπο τοῦ ζωντανοῦ Θεοῦ σε μια σχέση εκστατικῆς κίνησης του Θεοῦ και του ιδιου. Δεν ἐγραψε ὃμως επιστημονική πραγματεία για να εξηγήσει το ανεξήγητο αφοῦ κατα τους πατέρες για τον Θεό το μόνο καταληπτό εἶναι η απειρότης και ἡ ἀκαταληπτότης. Πῶς θα κάνουμε πειράματα με το ἂπειρο και το ἀκατάληπτο; ή πως θα κάνουμε καν λογικές υποθέσεις και συσχετίσεις. Ότι γνωρίζουμε περί Θεοῦ εἶναι ¨οτι ο Ὠν ἀποκαλύπτει σε εμὰς και Όχι ότι εμεῖς αποκαλύπτομε για Ἐκεῖνον !
ιφιγένεια γεωργιάδου: Spirosη αλήθεια για την πολυσυζητημένη έκφραση σωματίδιο του Θεού είναι... «Το αναθεµατισµένο σωµατίδιο» («Τhe goddamn particle»), όπως ήταν ο κανονικός τίτλος του βιβλίου που έγραψε το 1993 για το σωµατίδιο Higgs ο νοµπελίστας φυσικός ΛίονΛέντερµαν, έδωσε «προκλητικές» ενδείξεις ύπαρξης. Ήταν όντως «αναθεµατισµένο» για τον συγγραφέα και για όλους τους φυσικούς αφού τότε ήταν ήδη άφαντο για πάνω από 30 χρόνια, ο εκδότης του όµως το σκέφτηκε εµπορικά και παρενέβη για να αλλάξει τον τίτλο σε «God particle» («Το σωµατίδιο του Θεού») και έτσι θα µείνει στην Ιστορία. 8 Φεβρουαρίου στις 12:50 μ.μ.  
ιφιγένεια γεωργιάδου: Η επιστήμη περιγραφει τα όντα ἒνῶ η Χριστιανική πίστη περιγράφει τον λόγο ὓπαρξης τῶν ὂντων, (οντολογία ) >>> Nicholas η αναφορά στην οντολογία ως αναζήτηση του όντος ών χωρίς να είμαι ειδική... αναφέρεται τουλάχιστον φιλοσοφικά... σε πολλά κείμενα και αποτελεί ένα κυρίαρχο και θεμελιώδες ζήτημα της ανθρώπινης διανόησης... όπου αναμετριούνται οι μεγαλύτεροι στοχαστές του κόσμου. 8 Φεβρουαρίου στις 12:56 μ.μ. 
Spiros Liatsos: ...όσοι παρακολουθούν τα ζητήματα της φυσικής όχι σαν αναγνώστες βιβλίων γενικού περιεχομένου θά'χουν διαπιστώσει ότι μετά τις ζητωκραυγές με την κβαντική σήμερα βρίσκεται πάλι σε αδιέξοδα...πιο μεγάλα από πριν... σε συνέδριο επιστημόνων αν θυμάμαι καλά το 2006 ειπώθηκε.....Θεέ μου γιατί μας εγκατέλειψες... η γνωστή κοινή φράση για όλους μας όταν μπλέκουμε δύσκολα... εκεί είμαστε σήμερα emoticon frown 8 Φεβρουαρίου στις 12:58 μ.μ. · 
Spiros Liatsos: Στην Η αυτοβιογραφία του φωτός, του Γραμματικάκη μπορείτε να πάρετε μια απλουστευμένη ανάλυση για αυτό 8 Φεβρουαρίου στις 1:00 μ.μ.  
Spiros Liatsos: ...προσωπικά αν και δεν έχω έντονο θρησκευτικό συναίσθημα έχω την αίσθηση ότι ο θεός...γελάει μαζί μας.... από καλοσύνη όπως κυττάει ένας παππούς ένα παιδί να προσπαθεί να ανέβει ένα σκαλί και πέφτει...κοινώς κάνει μπουμ...emoticon smile 8 Φεβρουαρίου στις 1:04 μ.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Ναι ιφιγένεια γιατί η Φιλοσοφία ασχολείται με τους λόγους των ὂντων διατυπώνοντας θεωρίες (Π.χ πανθεϊσμός Σπινόζα). Αλλά αυτά δεν αποτελούν ἐπιστημονικές θεωρίες αλλά φιλοσοφικές, όταν οι φιλόσοφοι ξεφεύγουν από τα στενά πλαίσια του Ποσιτιβισμοῦ (Ράσελ) και του Νεοποσιτιβισμοῦ (Carnap) (που σημειωτέον κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος. Αλλά και τότε οι θεωρίες των Φιλοσόφων περί του Λόγου των ὂντων, αποτελοῦν εικοτολογίες των φιλοσόφων που δεν τεκμηριώνονται και για αυτό ἒχουμε τοσες θεωρίες ὃσοι και οι φιλόσοφοι. Είναι όμως παρήγορο οτι το 90% των φιλοσόφων εν γένει πιστευουν στο Θεό σύμφωνα με μεα ἒρευνα που αναφέρει ο Bochenski στο ἒργο του ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ 8 Φεβρουαρίου στις 1:11 μ.μ. 
ιφιγένεια γεωργιάδου: να πληθαίνουν δηλ. οι φωνές και οι παρουσίες των χριστιανών μέσα στον επιστημονικό κόσμο, >>> Ελένη μία ευχή κοσμογονικής αλλαγής και εσχατολογικής δυναμικής υπέρτατης αποδοχής από τον σύμπαντα κόσμο της κυριαρχικής εξουσίας του Σωτήρα Ιησού Χριστού. 8 Φεβρουαρίου στις 1:14 μ.μ.
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: ιφιγένεια, Γένοιτο ! Όντως κοσμογονική και Κοσμοσωτήρεια η ευχή ! 8 Φεβρουαρίου στις 1:16 μ.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Spirosπολύ ορθά το θέτεις ! κάπως έτσι το θέτει και ο βιογράφος του EINSTEIN poy e-ixa palaiotera anart;hsei: Tο αναπόδραστο αδιέξοδο του ανθρώπου είναι πως αποτελεί μέρος του κόσμου που επιδιώκει να εξερευνήσει. Το σώμα του και το περήφανο μυαλό του είναι μωσαϊκά από τα ίδια στοιχεία που συγκροτούν τα περιδινούμενα σύννεφα σκόνης του διαστρικού διαστήματος σε τελική ανάλυση είναι απλώς μία εφήμερη διαμόρφωση του πρωταρχικού χωροχρονικού πεδίου. Καθώς στέκεται στα σύνορα μικρόκοσμου και μακρόκοσμου, βρίσκει φραγμούς από κάθε πλευρά και το μόνο που ίσως μπορεί να κάνει είναι να μείνει έκθαμβος όπως ο Απόστολος Παύλος πριν 2000 χρόνια με την πεποίθηση πως: Κατηρτίσθαι τους αιώνας άπαντας ρήματι Θεού εις το μη εκφαινομένων τα βλεπόμενα γογονέναι" (Δηλ Ο κόσμος δημιουργήθηκε από τον λόγο του Θεού, ώστε τα πράγματα που βλέπουμε να έχον φτιαχτεί από πράγματα που δεν βλέπουμε) LINCOLN BARNETT 8 Φεβρουαρίου στις 1:23 μ.μ. ·
ιφιγένεια γεωργιάδου: την κβαντική σήμερα βρίσκεται πάλι σε αδιέξοδα >>> Spirosμε συμμετοχή και του κ.Νανόπουλου... επιστημονική ημερίδα με τίτλο: «Standard Model and Beyond - Unscaling SUSY» που διοργανώνεται επ’ ευκαιρία της αφυπηρετήσεως του Καθηγητού του Τμήματος Φυσικής κου Αθανασίου Λαχανά. Η ημερίδα πραγματοποιηθηκε την Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 9.30 πμ στο Αμφιθέατρο “Ιωάννης Δρακόπουλος”, στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου 30. φυσικοί και από πολλά ξένα Πανεπιστήμια παρουσίασαν τις εξισώσεις με τις ελλιπείς παραμέτρους σε σχέση με τα νέα δεδομένα και τις μετρήσεις.«Ένα νέο πλαίσιο-πρότυπο της θεωρίας του (Σύμ)παντός: Κοσμολογική, μη-κλιμακούμενη (no-scale) υπερβαρύτητα». 8 Φεβρουαρίου στις 2:26 μ.μ. 












Spiros Liatsos: ...να χαρούμε πρέπει Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος ???? αυτό είναι το ερώτημα......θα δείξει...καλό μεσημέρι σε όλους... πείνασα και το θέμα θα πάρει δεκαετίες να απαντηθεί αν απαντηθεί αλλά η πείνα δεν περιμένει... 8 Φεβρουαρίου στις 1:30 μ.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Ουκ επ άρτω μόνον ζησεται ἂνθρωπος Σπύρο ... 8 Φεβρουαρίου στις 1:31 μ.μ.

Spiros Liatsos ...αρνάκι στο φούρνο έχω....αχαχαχ 8 Φεβρουαρίου στις 1:32 μ.μ. 

ιφιγένεια γεωργιάδου: πολλοί από μας φοβούνται το θάνατο. >>> Sophia μέγιστη παρηγοριά και εκστατική ανόρθωση των αισθήσεων στο αποκλιμακούμενο ένστικτο επιβίωσης η λαμπερή παρουσία του Ιησού Χριστού του πρώτου αναστημένου εκ των νεκρών. 8 Φεβρουαρίου στις 1:31 μ.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Εγώ όταν πέφτω σε τόσο ωραίες συζητήσεις στον φιλοξενο τοῖχο της Σοφίας δεν μου κάνει όρεξη να πάω για φαγητό όσο και να πεινάω. Επλήγην ωσεί χόρτος και εξηράνθη η καρδία μου, ότι επελαθόμην του φαγείν τον άρτον μου.῞ 8 Φεβρουαρίου στις 1:33 μ.μ. 
ιφιγένεια γεωργιάδου ψυχή και σώμα, εχουν υποστατική ένωση=πλήρη και τέλεια ένωση.. >>> Στυλιανος Ματθαιου η ωραιότης και το υπέρλαμπρον της αγαπητικής ένωσης των Πάντων στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού. 8 Φεβρουαρίου στις 1:37 μ.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Αφιερώνω στην παρέα αυτό το εκπληκτικό βίντεο, διάρκειας μόνο 1,5 λεπτοῦ, που μας ανυψώνει σε αναστάσιμους στροβιλισμούς χαρᾶς. 8 Φεβρουαρίου στις 1:38 μ.μ. 

Χριστός Ανέστη σε ένα πολυκατάστημα του πολύπαθου Λιβάνου από μια Ορθόδοξη μειοψηφία που αψηφώντας τον κίνδυνο υμνούν την Ανάσταση του Κυρίου. Αισθάνθηκα Ιερό ρίγος, τα συμπεράσματα όμως δικά σας!

Spiros Liatsos: ..αν είμαστε όλοι ίδιοι Νικόλα θα ήταν πολύ ανιαρή η ζωή. φυσικά δεν ανήκω στο ενδιαφέρον και προς μίμηση...το έχω πει πολλές φορές: όμως σε τόσες φώτο σ' έχω δει να συζητάς και να τρώς......τι μας κρύβεις....???? emoticon smile 8 Φεβρουαρίου στις 1:41 μ.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Χαχαχαχα ! Δολοφονικό το σχόλιο σου Σπύρο !emoticon smile 8 Φεβρουαρίου στις 1:43 μ.μ. 
ιφιγένεια γεωργιάδου: Στο τέλος, ακόμη και ο Αϊνστάιν παραδέχτηκε: «Ο φίλος μου o Besso αναχώρησε από αυτόν τον παράξενο κόσμο λίγο πριν από μένα. Αυτό δεν σημαίνει τίποτε. Οι άνθρωποι σαν κι εμάς γνωρίζουν ότι η διάκριση ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον είναι μόνο μια επίμονη, ξεροκέφαλη ψευδαίσθηση». Η αθανασία δεν είναι μια διαρκής παρουσία στο χρόνο χωρίς τέλος, αλλά μάλλον είναι κάτι που βρίσκεται εκτός χρόνου. >>> Nicholas, στις εξισώσεις έχουμε αρχίσει να αναζητάμε λύσεις εκτός του τετραδιάστατου χώρου ...η μετατροπή του στιγμιαίου σε κόμβο ...με τις διαρκείς εναλλαγές μορφών και θέσεων των πολλαπλών μορφών των γεγονότων ως αποτέλεσμα των μετρήσεων και στην τέταρτη διάσταση του χρόνου... μας οδηγούν σε αστοχίες με τα μέχρι τώρα μετρήσιμα δεδομένα... στο κοσμικό ορίζοντα... 8 Φεβρουαρίου στις 1:44 μ.μ. 
ιφιγένεια γεωργιάδου: Τα συμβατικά σύνορα δεν υπάρχουν πια και η δομή είναι ένα σύμπλεγμα πολύπλοκων δικτύων το οποίο μπορεί να ερμηνευτεί ως ένα μοναδικό ολιστικό πολύπλοκο δίκτυο με τη δική του δυναμική όπου καταρρέει η γραμμική ανάλυση των δεδομένων. Και μέσα σ’ αυτό το ενοποιημένο πεδίο, το μόνο πραγματικό εργαλείο που απομένει είναι η στοχαστική νοημοσύνη με βάση ιδεών όπως brainstorming και lateral thinking σε πλαίσια τύπου problem solving και decision making. Nίκος Λυγερός 8 Φεβρουαρίου στις 1:46 μ.μ. 
Spiros Liatsos: Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος, συνήθως όταν αποχωρώ από κάποια συζήτηση γράφω ...καλή συνέχεια ..έχω δουλειά ...η καλή ώρα πείνασα....αυτό το κάνω διότι παρόλο ότι γίνεται διαδικτυακά έχω τη αίσθηση ότι ο συνομιλητής ακόμα και άγνωστος είναι μπροστά μου...άρα οφείλω να πω....αποχωρώ....για να μην συνεχίσει ό άλλος να μιλάει κυριολεκτικά σε ένα τοίχο....το ότι πείνασα σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι το φαγητό είναι ανώτερο από την θεματολογία και τις απόψεις του καθένα....το έγραψα από οικειότητα....οφείλω να το διευκρινίσω αν από κάποιους παρανοήθηκε....και να απολογηθώ..ειλικρινά..να πω την αλήθεια δεν πείνασα....με κάλεσαν να πάω,,,,κοινώς τσακιστώ αμέσως στο οικογενειακό τραπέζι. την αγάπη μου και ευχές μου για όλους 8 Φεβρουαρίου στις 3:10 μ.μ. 
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος: Πειρακτικό απλῶς ῀ἦταν το σχόλιο και προφανῶς δεν εἶχε τον χαρακτήρα διαμαρτυρίας emoticon smile 8 Φεβρουαρίου στις 6:01 μ.μ.
Τσίτσος Βασίλειος: Κυρίες μου υποκλίνομαι στα ορθόδοξα δώρα σας ...Προσφέρω λοιπόν ως αντίδωρον την συμφωνία μου και επικαλούμαι ως προς την παρατήρηση ότι τα δώρα σας είναι ορθόδοξα την θεολογία της Υποστατικής Αρχής του Αγίου Πατρός ημών Σωφρόνιου, που γράφει μεταξύ άλλων... Έχε το νού σου στον Άδη και μή απελπίζου ... Αυτό το πένθος της ορθοδόξου ημών πίστεως λέγεται Πένθος Χαρωπόν και είναι το Κύριο γνώρισμα όλης της Ορθοδόξου ημών Ασκητικής που είναι το μόνον ήθος που ανάγει τον άνθρωπον σε Θείο φωτισμό , ως συναίσθημα δε κέκληται Χαρμολύπη ...8 Φεβρουαρίου στις 8:26 μ.μ. 
Sophia Drekou: Πολυαγαπημένοι μας φίλοι, NicholasSpirosΣτυλιανόςΒασίλειος, το πόσο μ'αρέσει να διαβάζω τα στοχαστικά, αναλυτικά, θεολογικά και επιστημονικά σας σχόλια, δεν λέγεται. Μα είναι ο πρώτιστος στόχος που βάζω αυτές τις αναρτήσεις από το ιστολόγιο της καλής κι αγαπημένης μας ιφιγένειας, για να κερδίσω γνώση, διαφορετικές απόψεις και εν Χριστώ αναμεταξύ μας αγάπη. Σας ευχαριστούμε από βάθος καρδιάς. 8 Φεβρουαρίου στις 8:21 μ.μ. ·
Sophia Drekou: ΥΣ. Είμαστε στον τοίχο της Ιφιγένειας Nicholas μου και ουχί στον δικό μου. Αφού η καλή μας ιφιγένεια δεν βάζει τα ποιήματά της, τις μελέτες της και τις αναρτήσεις της γενικότερα, επειδή δεν θέλει να σας κουράζει. Τί να κάνω κι εγώ.... πέφτει το βάρος σε μένα, που μ' αρέσει να σας κουράζω διαβάζοντάς σας, για να μαθαίνω. Σας ευχαριστώ ιδιαιτέρως. 9 Φεβρουαρίου στις 6:14 π.μ. 
Sophia Drekou: Ταυτόχρονα έβαλα και αυτήν την ανάρτηση «★Δρ. Μάνος Δανέζης: Δεν θα πεθάνουμε ποτέ. Η σύγχρονη αστροφυσική ακυρώνει το φαινόμενο του θανάτου» στην συγκεκριμένη ομάδα (ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ) και έγινε χαμός. Που να σας προλάβω όλους διανοούμενοι μου; 8 Φεβρουαρίου στις 8:19 μ.μ.
Στυλιανος Ματθαιου: Σόφη, να σε χαίρονται η Πούλια κι' όλα τα θαλασσοπούλια. Έχεις το ρόλο του πυροσβέστη στην ομάδα. Έγινες το κουμάντο.! 8 Φεβρουαρίου στις 8:22 μ.μ. 
Sophia Drekou Κοινοβιάζετε στην καρδιά μου (κλεμμένη φράση από τον κ. Στυλιανό). 8 Φεβρουαρίου στις 8:23 μ.μ.
Στυλιανος Ματθαιου: Σόφη, ξεχειλίζει η ψυχή σου από περιεχόμενο.....Με κατέχει συστολή, γιαυτό που γράφεις..... 8 Φεβρουαρίου στις 8:28 μ.μ.
Sophia Drekou: Θα την υιοθετήσω κ.Στυλιανέ... μίλησε στην καρδιά μου η φράση αυτή. Σας ευχαριστώ εκ καρδίας!! 8 Φεβρουαρίου στις 8:29 μ.μ. 
ιφιγένεια γεωργιάδου: Πένθος Χαρωπόν και είναι το Κύριο γνώρισμα όλης της Ορθοδόξου ημών Ασκητικής >>>Βασίλειος σε ευχαριστώ....η άσβεστη επιθυμία της ψυχής για την μοναδική εκείνη συνάντηση με το Σωτήρα μας Ιησού Χριστό φωτίζει με άσβεστη λαχτάρα την ψυχή να τον αναζητά στις ομορφιές του κόσμου..... 9 Φεβρουαρίου στις 6:23 μ.μ. 
ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia σε ευχαριστώ πολύ για την τόση φροντίδα της ευωδιαστής γεμάτης από αγάπη ψυχής σου!!! 9 Φεβρουαρίου στις 10:25 π.μ. 
Merry Zeis: Sophia ευχαριστώ και πάλι φίλη μου αγαπημένη !!! 9 Φεβρουαρίου στις 7:29 μ.μ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.